fy fan för.....

måste klaga lite, vädret igår var rent ut sagt skit. blev ingen snöstorm som dom sa de skulle bli men fan vad de blåste, gick inte jobba ordentligen och syret försvann typ inomhus av någon anledning, man blev seg och as trött. 
ingen roligt alls. somna en sväng med Jill när vi kom hem, 
 
idag har de inte varit bättre, i morse var de fullt av snö och jag skulle ju gå med Jill till hennes mamma där hon e när jag jobbar, fick plogga mig igenom snön med vagnen.. var helt slut när jag skulle börja jobba.. och hade ju bara 50 trappor som skulle städas. Sliten!!? jag? nääääää fann! prima skinkan! FAKK!!! 
 
nu e jag i alla fall tills ro hemma och har hunnit fixa mat och tvättat en maskin tvätt. e helt slut! 
 
så over and out.. Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback