näää.... (hjälp mig lite)

 nä idag blir det ingen vångafest.. blev riktigt dåligt väder så ingen direkt lust faktiskt..
skulle inte förvånna mig om det börjar åska oxå.. regna gör det redan.. tråkigt!!!
riktigt sitta inne väder liksom..
aja.. vad fan ska man göra nu då? hmm.. blir väl sitta lite vid datorn, kanske kolla på någon film eller nåt kul..
får se.. måste nog kanske äta nåt oxå.. så laga någon mat vore ju inte helt fel..

dags att betala räkningar oxå.. det suger.. pengarna bara försvinner på nåt konstigt sätt varje gång man ska göra det.. haha.. eller ja.. inte konstigt iofs... men men.. måste betalas i alla fall så e det..

tänkte bara säga till er få som läser mig blogg får gärna komentera och berätta kanske lite vad ni tycker man ska skriva ner här.. e väldigt dålig på att skriva blogg så behöver lite tips och idéer från er utomstående..
väldigt uppskattat om man fick lite tips..

vet jag fuskat lite med sidan och tagit färdig stilmall.. men vad fan.. e inte bra på göra hemsida och fattar inte riktigt hur det funkar här på blogg.se
men kanske gör med tiden iofs.. får allt se vad jag kan lyckas göra med sidan.. :P

ha det gött!! Daniel

Kommentarer
em säger:

du vet la att det finns sidor som kan hjälpa dig med bloggen? =P

2008-06-29 | 03:36:09
Bloggadress: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback