ja då var de lördag!

hmm ja vad ska man säga så..
har käkat frukost, nu dricker jag kaffe.. sitter och funderar lite på vad jag ska göra i dag..
blev aldrig någon vångafest igår så får se om jag drar ner dit idag.. känner ingen ork alls i kroppen..
antar flytten tagit all min kraft.. sen sovit lite halvdåligt förutom första natten.. :P hahaha
sen e det ju miljöbytet oxå så blir lätt trött och seg av de då jag har allergi och astma.. i alla fall nere i skåne har jag..
när jag bodde i norrköping hade jag inga besvär alls faktiskt.. konstigt nog..
men men.. inte mycket man kan göra åt de eller hur.. :P

aja... kanske skriver mer om hur dan blir sen..

kram Daniel

Kommentarer
Anonym säger:

fett dåligt:( de e tråk o flytta!

2008-06-28 | 15:10:18
Bloggadress: http://tiffsi.blogg.se/
JOSEFINE säger:

kul att flytta :)

2008-06-28 | 20:57:53
Bloggadress: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback